
krása, príroda, tradície...
Nová značka mikroregiónu
V mesiacoch január- apríl združenie pristúpilo k dôkladnej a hĺbkovej analýze primárnej a sekundárnej ponuky mikroregiónu. Po zohľadnení postavenia MR v rámci Regionalizácie SR, uskutočnili primárny prieskum formou dotazníka, ktorým zisťovali socio- demografický status návštevníka MR, jeho motívy k návšteve ale aj postrehy a odporúčania k poskytovaným službám a k stavu cestovného ruchu (CR) v oblasti. Následne zisťovali stav v okolitých a porovnateľných MR, zhodnotili celkový potenciál a navrhli niekoľko konkurenčne uplatniteľných produktov v rámci CR a MR. Aby bolo dielo kompletné, je potrebné o ňom dať vedieť čo najširšej verejnosti, sprostredkovať ho jednotnou formou a nástrojom. Spoločná web stránka vyplynula ako jednoznačné a najefektívnejšie riešenie. Pre produkt CR, pre podnikateľské subjekty, samosprávu, miestnych ale aj pre návštevníkov, je dôležité vybudovať si pozitívny imidž a značku mikroregiónu, pod ktorou bude mikroregión rozpoznateľný tak pre existujúcich tak aj pre potenciálnych návštevníkov a širokú verejnosť.